Maksu ja toimitus
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Klarna Checkout:
- Verkkopankkimaksu
- Korttimaksu
- Lasku (30 päivää korotonta maksuaikaa, Klarna ostajan turva)
- Osamaksu (6, 12, 24 ja 36 kuukauden maksusuunnitelma ja joustavat maksut)
PayPal-kassa
- PayPal-tilisi mukaiset maksutavat
- Apple Pay ja Google Pay
- Luotto- ja pankkikortit: PayPal tukee useita eri korttityyppejä, kuten Visa, MasterCard, American Express ja Discover
Toimitusalue ja toimituskulut
Verkkokaupan tuotteiden toimitusalue on Suomi.
Normaali toimitus n. 1-4 arkipäivää 5,95€, yli 150€ tilauksissa toimitus on veloituksetta (ei Ahvenanmaalle). Kuljetusyhtiöistä valittavissa Matkahuolto tai Posti. Jos käytät lahjakortin tuotteeseen, ostoskoriin lisätään toimituskulut summan jäädessä alle 150€.
Postin pikatoimitus 9,95€, arkisin ennen klo 12:00 tilatut tuotteet toimitetaan perille seuraavan arkipäivään mennessä. Viikonloppuna tilatut tuotteet ovat perillä tiistaina. Tämä toimitustapa on loma-aikoina/poikkeusaukioloaikoina pois käytöstä.
Postin pikkupaketti n. 1-3 arkipäivää 3,95€, pienille tilauksille, kuten lahjakorteille ja ruseteille.
Toimitus Ahvenanmaalle 30€, toimitus kahden viikon sisällä tilauksesta. Ahvenanmaalta tilatut tuotteet tullataan, josta johtuu korkeampi hinta.
Nouto showroomilta, veloituksetta aukioloaikojen puitteissa. Tarkista aina poikkeusaukioloajat Googlesta ennen lähtöä.
Näet tilauksestasi mahdollisesti veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Veloitukseton toimitus koskee vain normaalia 1-4 arkipäivän toimitusta tilauksen kokonaisumman ylittäessä 150€. Lahjakorttia ei voi käyttää toimituskuluihin, jos lahjakortin jälkeen ostoskorin summaksi jää alle 150€, toimituskulut lisätään automaattisesti. Mahdollisen palautuksen yhteydessä emme palauta erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia (Pikatoimitus & Ahvenanmaa).
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitustavat:
- Posti
- Matkahuolto
- Nouto Showroomista (myymälän aukioloaikoina)
Toimitusaika
Normaali toimitusaikamme on 1-4 arkipäivää (ei koske Ahvenanmaata), tilaukset lähetetään yleensä heti tilauksesta seuraavana arkipäivänä. Pikatoimituksella ennen klo 12:00 arkisin tilatut tuotteet ovat perillä seuraavana arkipäivänä (ei koske Ahvenanmaata). Messut/lomat/työmatkat/sairastapaukset ym. poikkeukset saattavat aiheuttaa väliaikaisia viivästyksiä toimituksiin. Yli 1vrk toimitusviiveistä ilmoitetaan aina verkkokaupan etusivulla, Googlessa sekä sosiaalisen median kanavissa. Pikatoimitus poistetaan käytöstä poikkeusaikoina.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Sinulla on kuitenkin kuluttajasuojalain mukainen tilauksen peruuttamisoikeus ja oikeus reklamoida virheellistä tuotetta tai toimitusta.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten tilaus vaatii toimivan sähköpostiosoitteen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Palautusaika ja palautusehdot
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja mahdollisten tuotelappujen paikallaan. Varmista ettei palautettavissa tuotteissa ole lemmikin karvoja tai hajusteita. Emme ota vastaan käytettyjä tai asiakkaan toimesta vaurioituneita tuotteita. Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden tuotteen tai palautamme tilauksen summan asiakkaalle. Emme kuitenkaan vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista muusta vahingoista asiakkaalle.
Palautusohje vaiheittain
- Ilmoita palautuksesta aina sähköpostilla osoitteeseen info@gentlemanni.fi. Kerro tilausnumero, sekä palautettavat/vaihdettavat tuotteet ja mahdollinen korvaava tuote. Ilmoitus palautuksesta tulee lähettää 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostilla aina ennen tilauksen palauttamista Postiin, sinun ei tarvitse kuitenkaan odottaa vahvistustamme.
- Pakkaa palautettavat, käyttämättömät tuotteet siististi. Voit käyttää alkuperäistä pakkauspussia (toinen tarrapinta palautusta varten) tai laittaa tuotteet johonkin muuhun siistiin pakettiin.
- Sulje pakkauspussi huolella ja laita tilauksen mukana tullut asiakaspalautustarra entisen osoitetarran päälle. Osoitetarrassa on sopimustunnuksemme, joka toimii palautuskoodina.
- Palauta paketti lähimpään Postin toimipisteeseen (myös Matkahuollon paketit) tai liikkeeseemme Porissa. Showroomille palauttaessa varmista aukiolo Googlesta: Gentlemanni Oy. Ota aina kuitti palautuksesta, kun palautat tilauksen Postiin.
- Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa palautuksen saapumisesta meille Poriin. Jos olet tilannut laskulla/osamaksulla, Klarna ilmoittaa sinulle, kun lasku on päivitetty. Lasku päivittyy myös Klarnan puhelinsovellukseen. Voit myös ilmoittaa Klarnalle palautuksesta niin lasku laitetaan taukotilaan. Maksuun liittyvissä asioissa ota yhteys aina valitsemasi maksunvälittäjän asiakaspalveluun.
Palautusmaksu
Palautusmaksumme on 6,95 € per lähetys. Ensimmäinen vaihto on veloituksetta, seuraavasta perimme palautuskulut. Erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia emme palauta asiakkaalle. Emme palauta alennuksia tai alennuskoodeja asiakkaalle.
Vaihto
Ensimmäinen vaihto on sinulle maksuton. Tee palautusilmoitus ohjeiden mukaisesti ja sovi kanssamme vaihdosta info@gentlemanni.fi. Odota kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, jonka jälkeen lähetämme uuden tilalle. Jos vaihdettavaa kokoa/tuotetta ei löydy varastosta, sovitaan asiasta sähköpostitse.
Jos vaihdettava tuote on eri hintainen kuin tuote alkuperäisessä tilauksessa, tee normaaliin tapaan uusi tilaus verkkokaupastamme ja palauta alkuperäinen tuote yltä löytyvien ohjeiden mukaisesti. Jos tilaat korvaavan tuotteen alkuperäisen tilalle, emme peri palautuskuluja.
Noutamaton tilaus
Asiakas huolehtii, että tilattu paketti noudetaan Postin vaatimassa ajassa toimipisteestä/pakettiautomaatista. Jos tilaus jää noutamatta, paketti palautuu automaattisesti liikkeellemme ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäisen maksutavan mukaan. Veloitamme 15€ noutamatta jääneestä tilauksesta. Kulut vähennetään hyvityksen yhteydessä. Noutamatta jäänyttä pakettia ei toimiteta enää asiakkaalle, vaan asiakkaan on tehtävä uusi tilaus palautuksen rekisteröinnin jälkeen.
Yhteydenotto ja palautusosoite:
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimella:
info@gentlemanni.fi (arkisin 9–17 ja lauantaisin 9–15)
+358447661830 (myymälän aukiollessa)
Palautusosoite: Gentlemanni Oy, Antinkatu 18 lt.1, 28100 Pori