Toimitus ja palautus
Toimituskulut
Normaali toimitus 5,95€, yli 100€ tilauksissa toimitus on veloituksetta (ei Ahvenanmaalle). Pikatoimitus 8,95€, kirjeposti lahjakorteille 3,95€ ja toimitus Ahvenanmaalle 30€. Nouto showroomilta veloituksetta aukioloaikojen puitteissa. Veloitukseton toimitus koskee vain normaalia 1-4 arkipäivän toimitusta tilauksen kokonaisumman ylittäessä 100€. Mahdollisen palautuksen yhteydessä emme palauta erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia (Pikatoimitus & Ahvenanmaa).
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Sinulla on kuitenkin kuluttajasuojalain mukainen tilauksen peruuttamisoikeus ja oikeus reklamoida virheellistä tuotetta tai toimitusta.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksutavat:
Klarna Checkout
(Lasku, Osamaksu, Verkkopankkimaksu, Korttimaksu)
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten tilaus vaatii toimivan sähköpostiosoitteen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Valittavat toimitusyhtiöt:
Posti
Nouto Showroomista (myymälän aukioloaikoina)
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomen sisälle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen n. 1–4 arkipäivää (voi vaihdella kiireisinä aikoina, toimitusaika ei koske Ahvenanmaata).
Palautus
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja tuotelappujen paikallaan. Emme ota vastaan käytettyjä tai asiakkaan toimesta vaurioituneita tuotteita.
Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden tuotteen asiakkaalle. Emme kuitenkaan vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista muusta vahingoista asiakkaalle.
Palautustavat
Ilmoita palautuksesta aina sähköpostilla osoitteeseen info@gentlemanni.fi. Kerro tilausnumero, sekä palautettavat/vaihdettavat tuotteet ja mahdollinen korvaava tuote. Ilmoitus palautuksesta tulee lähettää 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Lähetämme seuraavana arkipäivänä asiakkaalle Helposti-koodin, joka lisätään lähettäjän yhteystietojen lisäksi paketin mukana tulleeseen osoitekorttiin. Pakkaa palautettavat, käyttämättömät tuotteet siististi ja liimaa osoitetarra paketin päälle (peitä vanha osoitetarra). Voit käyttää alkuperäistä pussia (toinen tarrapinta palautusta varten) tai laittaa tuotteet johonkin muuhun siistiin pakettiin. Palauta paketti lähimpään Postin toimipisteeseen. Voit myös palauttaa tuotteet suoraan Antinkadun showroomiin.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa saapuneesta palautuksesta. Palautusmaksu on 6,95€/lähetys, ensimmäinen vaihto on veloituksetta. Erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia emme palauta asiakkaalle (Pikatoimitus/Ahvenanmaa). Jos olet tilannut laskulla/osamaksulla, Klarna ilmoittaa sinulle, kun lasku on päivitetty. Lasku päivittyy myös Klarnan puhelinsovellukseen. Jos epäilet palautuksen viivästyvän, ilmoita Klarnalle palautuksesta niin lasku laitetaan taukotilaan.
Palautusosoite:
Gentlemanni Oy
Antinkatu 18, 28100, Pori
Vaihto
Tapa 1 nopea toimitus: Tee palautus aiemman, ”Palautustavat”, kohdan mukaan ja tee sen jälkeen normaaliin tapaan uusi tilaus, näin saat mahdollisimman nopeasti uuden tuotteen tilalle, mutta joudut odottamaan rahapalautusta alkuperäisestä tilauksesta, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen ja Klarna on käsitellyt rahapalautuksen.
Tapa 2 ei rahakäsittelyä: Tee palautus aiemman, ”Palautustavat”, kohdan mukaan ja odota kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, jonka jälkeen lähetämme uuden tilalle. Tällä tavalla, et joudu maksamaan uutta tilausta ja odottelemaan aiemman rahapalautusta. Jos vaihdettavaa kokoa ei löydy varastosta, sovitaan asiasta erikseen sähköpostitse.
Noutamaton tilaus
Asiakas huolehtii, että tilattu paketti noudetaan Postin vaatimassa ajassa toimipisteestä/pakettiautomaatista. Jos tilaus jää noutamatta, paketti palautuu automaattisesti liikkeellemme ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäisen maksutavan mukaan. Veloitamme 15€ noutamatta jääneestä tilauksesta. Kulut vähennetään hyvityksen yhteydessä. Noutamatta jäänyttä pakettia ei toimiteta enää asiakkaalle, vaan asiakkaan on tehtävä uusi tilaus palautuksen rekisteröinnin jälkeen.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimella:
info@gentlemanni.fi (vastaamme arkisin 9-18)
+358447661830 (myymälän aukiollessa ti-pe 11-17 ja la 11-15)