• Toimitus 1-4 arkipäivässä
  • Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksiin (norm. 5,95€)
  • Kotimainen pienyritys
  • Ilmainen vaihto (palautus 6,95€)
  • Kaikki Klarnan maksutavat
  • Toimitus 1-4 arkipäivässä
  • Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksiin (norm. 5,95€)
  • Kotimainen pienyritys
  • Ilmainen vaihto (palautus 6,95€)
  • Kaikki Klarnan maksutavat

Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät helposti vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

1. Mitä toimitus maksaa?

2. Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?

3. Voinko palauttaa verkkokaupasta ostetut tuotteet suoraan Showroomiin?

4. En saanut tilauksestani kuittia/tilausvahvistusta

5. Miten teen palautuksen?

6. Haluan tilata tuotteet rauhassa verkosta, voinko noutaa ne showroomista?

7. Haluan peruuttaa tilaukseni/muuttaa tilaustani

8. Sain väärän/viallisen tuotteen/tilauksestani puuttui tuote. Mitä teen?

9. Mitä palauttaminen maksaa minulle?

10. Haluan muuttaa laskun eräpäivää tai muuttaa laskutussopimusta Klarnan kanssa, mitä teen?

11. Onko kaikilla tuotteilla palautus- ja vaihto-oikeus?

12. Tilaukseni tuotteiden palautusaika on mennyt umpeen, voinko silti palauttaa tuotteita tilauksestani?

13. Onko verkkokaupassa eri valikoima / hinnat kuin showroomissa?

14. Missä Gentlemannin yritys sijaitsee?

15. Miten ja milloin meidät tavoittaa?

16. En pääse aukioloaikojen puitteissa showroomille, mitä teen?

17. Lahjakortti/alennuskoodi ei toimi verkkokaupassa, mitä teen?

18. Mihin tuotteisiin lahjakorttia voi käyttää?

1. Mitä toimitus maksaa?

Normaali toimitus 5,95€, yli 100€ tilauksissa toimitus on veloituksetta. Veloitukseton toimitus koskee vain normaalia 1-4 arkipäivän toimitusta tilauksen kokonaisumman ylittäessä 100€.

Pikatoimitus 8,95€, pikkupaketeille 2,95€ ja toimitus Ahvenanmaalle 30€. Nouto showroomilta veloituksetta aukioloaikojen puitteissa. Mahdollisen palautuksen yhteydessä erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia emme palauta asiakkaalle (Pikatoimitus/Ahvenanmaa).

2. Kuinka nopeasti saan tilaamani tuotteet?

Normaali toimitusaikamme on 1-4 arkipäivää (ei koske Ahvenanmaata), tilaukset lähetetään yleensä heti tilauksesta seuraavana arkipäivänä. Pikatoimituksella ennen klo 12:00 arkisin tilatut tuotteet ovat perillä seuraavana arkipäivänä (ei koske Ahvenanmaata). Messut/lomat/työmatkat/sairastapaukset ym. poikkeukset saattavat aiheuttaa väliaikaisia viivästyksiä toimituksiin. Yli 1vrk toimitusviiveistä ilmoitetaan aina verkkokaupan etusivulla, Googlessa sekä sosiaalisen median kanavissa. Pikatoimitus poistetaan käytöstä poikkeusaikoina.

3. Voinko palauttaa verkkokaupasta ostetut tuotteet suoraan Showroomiin?

Kyllä voit! Rahapalautus hoituu silti aina Klarnan kautta verkkokaupassa maksetuissa tilauksissa. Klarnan rahapalautuksen maksukäsittelyssä kestää yleensä n. 2-5 arkipäivää, pisimmillään 14vrk. Palautusmaksu on 6,95€, joka vähennetään hyvityksestä.

4. En saanut tilauksestani kuittia/tilausvahvistusta

Mikäli näin tapahtuu, jossain on käynyt virhe ja tässä ovat yleisimmät vaihtoehdot:

1. Jos näet tilaamasi tuotteet vielä ostokorissa, niin todennäköisesti tilauksesi ei ole tullut meidän järjestelmäämme, vaan tilauksen vahvistusvaiheessa on tapahtunut jotain kummaa. Yritä tehdä tilaus uudestaan.

2. Olet saattanut näppäillä väärin ilmoittamasi sähköpostiosoitteen. Tämän voimme korjata helposti, jos otat meihin yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse.

3. Automaattinen tilausvahvistus -sähköposti on mennyt jostain syystä roskapostikansioon. Kannattaa siis tarkistaa myös roskapostikansio ennen yhteydenottoa.

Jos tilausvahvistusta ei löydy, niin kannattaa ottaa pikimmiten yhteyttä (info@gentlemanni.fi), jotta saadaan tilanne tarkistettua ja mahdollisesti korjattua ongelma.

5. Miten teen palautuksen?

1. Ilmoita palautuksesta sähköpostilla osoitteeseen info@gentlemanni.fi. Kerro tilausnumero, sekä palautettavat/vaihdettavat tuotteet ja mahdollinen korvaava tuote. Ilmoitus palautuksesta tulee lähettää 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

2. Lähetämme seuraavana arkipäivänä sinulle Helposti-koodin, lisää se ja yhteystietosi paketin mukana tulleeseen osoitekorttiin. (Yhteystiedot lisätään paketin hukkumisen varalta)

3. Pakkaa palautettavat, käyttämättömät tuotteet siististi. Voit käyttää alkuperäistä pakkauspussia (toinen tarrapinta palautusta varten) tai laittaa tuotteet johonkin muuhun siistiin pakettiin.

4. Sulje pakkauspussi huolella ja liimaa osoitetarra paketin päälle (peitä vanha osoitetarra).

5. Palauta paketti lähimpään Postin toimipisteeseen tai Antinkadun showroomiin Porissa. Showroomille palauttaessa varmista aukiolo Googlesta: Gentlemanni Oy.

6. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa saapuneesta palautuksesta. Jos olet tilannut laskulla/osamaksulla, Klarna ilmoittaa sinulle, kun lasku on päivitetty. Lasku päivittyy myös Klarnan puhelinsovellukseen. Jos epäilet palautuksen viivästyvän, ilmoita Klarnalle palautuksesta niin lasku laitetaan taukotilaan. Maksuun/laskutukseen liittyvissä asioissa ota yhteys Klarnan asiakaspalveluun.

Vaihto

Tapa 1 ei rahakäsittelyä: Tee palautusilmoitus ohjeiden mukaisesti ja sovi kanssamme vaihdosta. Odota kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, jonka jälkeen lähetämme uuden tilalle. Tällä tavalla et joudu maksamaan uutta tilausta ja odottamaan aiemman tilauksen rahapalautusta. Jos vaihdettavaa kokoa/tuotetta ei löydy varastosta, sovitaan asiasta sähköpostitse. Huom! Tämä vaihtotapa onnistuu vain samanhintaiseen tuotteeseen.

Tapa 2 nopea toimitus: Tee palautus ohjeiden mukaisesti ja tee sen jälkeen normaaliin tapaan uusi tilaus. Näin saat nopeasti uuden tuotteen tilalle, mutta joudut odottamaan rahapalautusta alkuperäisestä tilauksesta, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen ja Klarna on käsitellyt rahapalautuksen.

6. Haluan tilata tuotteet rauhassa verkosta, voinko noutaa ne showroomista?

Tottakai! Valitset vain ”Toimitus” kohdassa vaihtoehdoksi ”Asiakasnouto”, niin voit noutaa verkkokaupassa maksetut tuotteet myymälästä veloituksetta aukioloaikojen puitteissa.

7. Haluan peruuttaa tilaukseni / muuttaa tilaustani

Peruuttamisohjeet löydät https://www.gentlemanni.fi/l/withdrawal ja peruutuslomakkeen https://www.gentlemanni.fi/i/peruutuslomake.

8. Sain väärän / viallisen tuotteen / tilauksestani puuttui tuote. Mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme (info@gentlemanni.fi), niin ratkaisemme tilanteen. Jos tilauksesta jostain syystä puuttuu tuote, lähetämme mahdollisimman nopeasti puuttuvan tuotteen postissa tai hyvitämme sinulle tuotteen summan. Jos valmistajan tuotteessa on virhe, lähetä veloituksetta viallinen tuote meille takaisin niin saat uuden tuotteen / vaihtoehtoisen tuotteen mahdollisimman nopeasti tilalle, ja me reklamoimme valmistajaa.

9. Mitä palauttaminen maksaa?

Omaehtoisissa palautuksissa ja vaihdoissa palautuskulut ovat 6,95€, ensimmäinen vaihto on veloituksetta. Jos on kyse viallisen / virheellisen tuotteen palautuksesta, emme tietenkään veloita palautuskuluja.

10. Haluan muuttaa laskun eräpäivää tai muuttaa laskutussopimusta Klarnan kanssa, mitä teen?

Klarna hoitaa kaikki laskuihin ja osamaksuihin liittyvät asiat. Ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

11. Onko kaikilla tuotteilla palautus- ja vaihto-oikeus?

Kaikilla normaaleilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Lahjakorteilla ei ole palautusoikeutta.

12. Tilaukseni tuotteiden palautusaika on mennyt umpeen, voinko silti palauttaa tuotteita tilauksestani?

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus (paitsi lahjakorteilla), palautuajan umpeutuessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@gentlemanni.fi, niin katsotaan tilanne tapauskohtaisesti.

13. Onko verkkokaupassa eri valikoima / hinnat kuin showroomissa?

Kengänhoitotuotteita lukuunottamati verkkokaupassa ja Showroomissa on täysin sama valikoima ja hinnasto. Voit sovittaa ja ostaa kaikkia verkkokaupan tuotteita showroomissa. Showroomissa maksutapoina on pankkikortti ja Klarnan maksuvaihtoehdot, käteistä emme ota vastaan.

14. Missä Gentlemannin yritys sijaitsee?

Gentlemannin showroom ja varasto sijaitsee samassa liiketilassa Porissa, osoitteessa Antinkatu 18. Kaikki tilaukset pakataan ja lähetetään Porista. Vaatteita voi sovittaa ja ostaa suoraan showroomissa, maksutapoina on pankkikortti, mobiilimaksu ja Klarnan maksuvaihtoehdot, käteistä emme ota vastaan.

15. Miten ja milloin meidät tavoittaa?

info@gentlemanni.fi (arkisin 9–17 ja lauantaisin 9–15, pyhien ja lomien aikana tulleisiin yhteydenottoihin vastaamme seuraavana arkipäivänä)

0447661830 (myymälän aukiollessa)

Showroomin aukioloajat:

Ti-Pe: 11-17

La: 11-15

+ Sopimuksella

Puhelimitse meidät tavoittaa myymälän aukiollessa, kaikki poikkeus- ja loma-ajat päivitetään Googleen:

16. En pääse aukioloaikojen puitteissa showroomille, mitä teen?

Sovi yksityissovitus hyvissäajoin showroomille sähköpostitse info@gentlemanni.fi. Pääsääntöisesti yksityissovitukset sovitaan arkiaamuihin tai iltoihin, isommille ryhmille onnistuu myös viikonloput (hyvissäajoin sovittuna).

17. Lahjakorttini/alennuskoodini ei toimi verkkokaupassa, mitä teen?

1. Tarkasta onko lahjakortin/alennuskoodin koodissa kirjaimia ja kokeile koodia sekä isoilla että pienillä kirjaimilla. Varmista koodia näppäillessä ettei edessä tai takana ole ylimääräisiä välejä tai merkkejä.

2. Tarkasta onko koodi vanhentunut tai käytetty.

3. Myös me olemme saattaneet tehdä virheen koodia luodessa. Ota yhteyttä info@gentlemanni.fi ja kerro koodisi niin pystymme nopeasti tarkastamaan mistä vika johtuu ja tekemään korjaavat toimenpiteet. Vastaamme sähköposteihin arkisin 9-17 ja lauantaisin 9-15. Pyhien/lomien aikana tulleisiin yhteydenottoihin vastaamme seuraavana arkipäivänä.

18. Mihin tuotteisiin lahjakorttia voi käyttää?

Gentlemannin lahjakortin voi käyttää vuoden sisällä kaikkiin muihin Gentlemannilta ostettaviin tuotteisiin, paitsi lahjakortteihin ja toimituskuluihin. Gentlemannin lahjakortin voi käyttää showroomissa Porissa tai verkkokaupassamme gentlemanni.fi.