• Toimitus 1-4 arkipäivässä
  • Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksiin (norm. 5,95€)
  • Kotimainen pienyritys
  • Ilmainen vaihto (palautus 6,95€)
  • Kaikki Klarnan maksutavat
  • Toimitus 1-4 arkipäivässä
  • Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksiin (norm. 5,95€)
  • Kotimainen pienyritys
  • Ilmainen vaihto (palautus 6,95€)
  • Kaikki Klarnan maksutavat

Palautusohjeet

Palautusaika ja palautusehdot

Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja mahdollisten tuotelappujen paikallaan. Varmista ettei palautettavissa tuotteissa ole lemmikin karvoja, osa asiakkaista voi olla vakavasti allergisia. Emme ota vastaan käytettyjä tai asiakkaan toimesta vaurioituneita tuotteita. Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden tuotteen asiakkaalle. Emme kuitenkaan vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista muusta vahingoista asiakkaalle.

Erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia emme palauta asiakkaalle (Pikatoimitus/Ahvenanmaa). Emme palauta alennuksia tai alennuskoodeja asiakkaalle.

Palautusohje vaiheittain

  1. Ilmoita palautuksesta sähköpostilla osoitteeseen info@gentlemanni.fi. Kerro tilausnumero, sekä palautettavat/vaihdettavat tuotteet ja mahdollinen korvaava tuote. Ilmoitus palautuksesta tulee lähettää 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
  2. Lähetämme seuraavana arkipäivänä sinulle Helposti-koodin, lisää se ja yhteystietosi paketin mukana tulleeseen osoitekorttiin. (Yhteystiedot lisätään paketin hukkumisen varalta)
  3. Pakkaa palautettavat, käyttämättömät tuotteet siististi. Voit käyttää alkuperäistä pakkauspussia (toinen tarrapinta palautusta varten) tai laittaa tuotteet johonkin muuhun siistiin pakettiin.
  4. Sulje pakkauspussi huolella ja liimaa osoitetarra paketin päälle (peitä vanha osoitetarra).
  5. Palauta paketti lähimpään Postin toimipisteeseen tai Antinkadun showroomiin Porissa. Showroomille palauttaessa varmista aukiolo Googlesta: Gentlemanni Oy.
  6. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa saapuneesta palautuksesta. Jos olet tilannut laskulla/osamaksulla, Klarna ilmoittaa sinulle, kun lasku on päivitetty. Lasku päivittyy myös Klarnan puhelinsovellukseen. Jos epäilet palautuksen viivästyvän, ilmoita Klarnalle palautuksesta niin lasku laitetaan taukotilaan. Maksuun/laskutukseen liittyvissä asioissa ota yhteys Klarnan asiakaspalveluun.

Palautusmaksu

Palautusmaksumme on 6,95 € per lähetys. Ensimmäinen vaihto on veloituksetta, seuraavasta sovitaan asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti.

Vaihto

Tapa 1 ei rahakäsittelyä: Tee palautusilmoitus ohjeiden mukaisesti ja sovi kanssamme vaihdosta. Odota kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, jonka jälkeen lähetämme uuden tilalle. Tällä tavalla et joudu maksamaan uutta tilausta ja odottamaan aiemman tilauksen rahapalautusta. Jos vaihdettavaa kokoa/tuotetta ei löydy varastosta, sovitaan asiasta sähköpostitse. Huom! Tämä vaihtotapa onnistuu vain samanhintaiseen tuotteeseen.

Tapa 2 nopea toimitus: Tee palautus ohjeiden mukaisesti ja tee sen jälkeen normaaliin tapaan uusi tilaus. Näin saat nopeasti uuden tuotteen tilalle, mutta joudut odottamaan rahapalautusta alkuperäisestä tilauksesta, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen ja Klarna on käsitellyt rahapalautuksen.

Noutamaton tilaus

Asiakas huolehtii, että tilattu paketti noudetaan Postin vaatimassa ajassa toimipisteestä/pakettiautomaatista. Jos tilaus jää noutamatta, paketti palautuu automaattisesti liikkeellemme ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäisen maksutavan mukaan. Veloitamme 15€ noutamatta jääneestä tilauksesta. Kulut vähennetään hyvityksen yhteydessä. Noutamatta jäänyttä pakettia ei toimiteta enää asiakkaalle, vaan asiakkaan on tehtävä uusi tilaus palautuksen rekisteröinnin jälkeen.

Yhteydenotto ja palautusosoite:

Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimella:

info@gentlemanni.fi (arkisin 9–17 ja lauantaisin 9–15, pyhien ja lomien aikana tulleisiin yhteydenottoihin vastaamme seuraavana arkipäivänä)

+358447661830 (myymälän aukiollessa ti-pe 11-17 ja la 11-15, tarkista Googlesta poikkeukset)

Palautusosoite: Antinkatu 18, 28100 Pori