Maksu ja toimitus
Toimitusalue ja toimituskulut
Verkkokaupan tuotteiden toimitusalue on Suomi.
Normaali toimitus 5,95€, ostoskorin yhteissumman ylittäessä 100€ normaali toimitus on veloituksetta (ei Ahvenanmaalle).
Pikatoimitus 8,95€, arkisin ennen klo 12:00 tilatut tuotteet toimitetaan perille seuraavan arkipäivään mennessä. Viikonloppuna tilatut tuotteet ovat perillä tiistaina. Tämä toimitustapa on loma-aikoina/poikkeusaukioloaikoina pois käytöstä.
Pikkupaketti 2,95€, pienille tilauksille, kuten lahjakorteille ja ruseteille.
Toimitus Ahvenanmaalle 30€, toimitus kahden viikon sisällä tilauksesta. Ahvenanmaalta tilatut tuotteet tullataan, josta johtuu korkeampi hinta.
Nouto showroomilta veloituksetta aukioloaikojen puitteissa, tarkista aina aukiolo Googlesta ennen lähtöä.
Näet tilauksestasi mahdollisesti veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Veloitukseton toimitus koskee vain normaalia 1-4 arkipäivän toimitusta tilauksen kokonaisumman ylittäessä 100€. Lahjakorttia ei voi käyttää toimituskuluihin, jos lahjakortin jälkeen ostoskorin summaksi jää alle 100€, toimituskulut lisätään automaattisesti. Mahdollisen palautuksen yhteydessä emme palauta erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia (Pikatoimitus & Ahvenanmaa).
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitustavat:
- Posti
- Nouto Showroomista (myymälän aukioloaikoina)
Toimitusaika
Normaali toimitusaikamme on 1-4 arkipäivää (ei koske Ahvenanmaata), tilaukset lähetetään yleensä heti tilauksesta seuraavana arkipäivänä. Pikatoimituksella ennen klo 12:00 arkisin tilatut tuotteet ovat perillä seuraavana arkipäivänä (ei koske Ahvenanmaata). Messut/lomat/työmatkat/sairastapaukset ym. poikkeukset saattavat aiheuttaa väliaikaisia viivästyksiä toimituksiin. Yli 1vrk toimitusviiveistä ilmoitetaan aina verkkokaupan etusivulla, Googlessa sekä sosiaalisen median kanavissa. Pikatoimitus poistetaan käytöstä poikkeusaikoina.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme. Sinulla on kuitenkin kuluttajasuojalain mukainen tilauksen peruuttamisoikeus ja oikeus reklamoida virheellistä tuotetta tai toimitusta.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksutavat:
- Klarna Checkout (Lasku, Osamaksu, Verkkopankkimaksu, Korttimaksu)
- PayPal
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten tilaus vaatii toimivan sähköpostiosoitteen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Palautusaika ja palautusehdot
Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä. Palautusoikeus ei koske lahjakortteja. Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja mahdollisten tuotelappujen paikallaan. Varmista ettei palautettavissa tuotteissa ole lemmikin karvoja, osa asiakkaista voi olla vakavasti allergisia. Emme ota vastaan käytettyjä tai asiakkaan toimesta vaurioituneita tuotteita. Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden tuotteen asiakkaalle. Emme kuitenkaan vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista muusta vahingoista asiakkaalle.
Erikoistoimituksista syntyneitä kustannuksia emme palauta asiakkaalle (Pikatoimitus/Ahvenanmaa). Emme palauta alennuksia tai alennuskoodeja asiakkaalle.
Palautusohje vaiheittain
- Ilmoita palautuksesta sähköpostilla osoitteeseen info@gentlemanni.fi. Kerro tilausnumero, sekä palautettavat/vaihdettavat tuotteet ja mahdollinen korvaava tuote. Ilmoitus palautuksesta tulee lähettää 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
- Lähetämme seuraavana arkipäivänä sinulle Helposti-koodin, lisää se ja yhteystietosi paketin mukana tulleeseen osoitekorttiin. (Yhteystiedot lisätään paketin hukkumisen varalta)
- Pakkaa palautettavat, käyttämättömät tuotteet siististi. Voit käyttää alkuperäistä pakkauspussia (toinen tarrapinta palautusta varten) tai laittaa tuotteet johonkin muuhun siistiin pakettiin.
- Sulje pakkauspussi huolella ja liimaa osoitetarra paketin päälle (peitä vanha osoitetarra).
- Palauta paketti lähimpään Postin toimipisteeseen tai Antinkadun showroomiin Porissa. Showroomille palauttaessa varmista aukiolo Googlesta: Gentlemanni Oy.
- Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa saapuneesta palautuksesta. Jos olet tilannut laskulla/osamaksulla, Klarna ilmoittaa sinulle, kun lasku on päivitetty. Lasku päivittyy myös Klarnan puhelinsovellukseen. Jos epäilet palautuksen viivästyvän, ilmoita Klarnalle palautuksesta niin lasku laitetaan taukotilaan. Maksuun/laskutukseen liittyvissä asioissa ota yhteys Klarnan asiakaspalveluun.
Palautusmaksu
Palautusmaksumme on 6,95 € per lähetys. Ensimmäinen vaihto on veloituksetta, seuraavasta sovitaan asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti.
Vaihto
Tapa 1 ei rahakäsittelyä: Tee palautusilmoitus ohjeiden mukaisesti ja sovi kanssamme vaihdosta. Odota kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen, jonka jälkeen lähetämme uuden tilalle. Tällä tavalla et joudu maksamaan uutta tilausta ja odottamaan aiemman tilauksen rahapalautusta. Jos vaihdettavaa kokoa/tuotetta ei löydy varastosta, sovitaan asiasta sähköpostitse. Huom! Tämä vaihtotapa onnistuu vain samanhintaiseen tuotteeseen.
Tapa 2 nopea toimitus: Tee palautus ohjeiden mukaisesti ja tee sen jälkeen normaaliin tapaan uusi tilaus. Näin saat nopeasti uuden tuotteen tilalle, mutta joudut odottamaan rahapalautusta alkuperäisestä tilauksesta, kunnes olemme vastaanottaneet tuotteen ja Klarna on käsitellyt rahapalautuksen.
Noutamaton tilaus
Asiakas huolehtii, että tilattu paketti noudetaan Postin vaatimassa ajassa toimipisteestä/pakettiautomaatista. Jos tilaus jää noutamatta, paketti palautuu automaattisesti liikkeellemme ja tilauksesta tehdään hyvitys alkuperäisen maksutavan mukaan. Veloitamme 15€ noutamatta jääneestä tilauksesta. Kulut vähennetään hyvityksen yhteydessä. Noutamatta jäänyttä pakettia ei toimiteta enää asiakkaalle, vaan asiakkaan on tehtävä uusi tilaus palautuksen rekisteröinnin jälkeen.
Yhteydenotto ja palautusosoite:
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä sähköpostitse tai puhelimella:
info@gentlemanni.fi (arkisin 9–17 ja lauantaisin 9–15, pyhien ja lomien aikana tulleisiin yhteydenottoihin vastaamme seuraavana arkipäivänä)
+358447661830 (myymälän aukiollessa ti-pe 11-17 ja la 11-15, tarkista Googlesta poikkeukset)
Palautusosoite: Antinkatu 18, 28100 Pori